<3

Tävlade med min mamma i dag vi hade varsin stegräknare synd att jag hade idrott haha ;) men jag fick i hop 11692 och mamma fick fler steg hon vann i dag men i morgon ska jag vinna. :P

Räknar dagarna 5/5 dagen då jag blev tillsammans med min kille om bara 5 dagar så har vi varit ett par i 2år. helt underbart. vi har två crosstävlingar i rad både lördag och söbdag fett jobbigt ;) men kul att vi har något gemensamt vi träffades på crossbanan första gången . Det är roligt att tävla i hop även om han vinner ! :D

Imorgon ska jag lyssna på min syster hon spelar tvärflöjt i en orkester, hon är riktigt duktig :)
det roligaste blir att se henne i dom as "snygga kläderna ;P


Tack för mig Sussi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0