:)

I går så åkte jag motorcykel hela dagen Jag Mamma Fia Christian Krille :)

I dag så spelade Jag Mamma Christian Krille mini golf mitt i mot ica ekängen i eskilstuna! Jag vann HAHA!
Innan det var vi på grekiska kolgrillen och åt mat:)

Mamma och Min stora syster fia ska åka och se robert wells i morgon så dom åker vid  11 :(
Jag kommer inte träffa Mamma och Fia förs på onsdag eller torsdag:(

På tisdag åker jag och Christian och hans familj till ullared :):) Jobbig att åka husbil men ullared är värt det. Christians mamma och pappa och deras kompisar ska vaska guld! Så vi får se vad Christian och jag hittar på ! Vi vet inte om vi ska stanna en eller två nätter !

Tack för mig Sussi :P

Kommentarer
Postat av: linda

ha så kul och köp massssor :D

2009-07-13 @ 14:12:35
URL: http://lindaforsman.blogg.se/
Postat av: tessann

halloj sussi!!!

ville bara tala om att vi fick en son den 8/7 han heter Nicky vägde 3745 o var 50 lång :-) gick över tiden två veckor ganska jobbigt men nu är vår älskade son här kanske kan säga det till resten av familjen sen är ni varmt välkomna hit o kolla på lillen o fika lite ;-) kram kram tessan

2009-07-16 @ 15:35:17
URL: http://metrobloggen.se/tessan84
Postat av: johan

hah! ja va i ullared i fredags ;)

2009-07-20 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0