hejsan hoppsan :P

Nu har jag slarvat med och skriva så jag ska skriva vad jag har gjort för bus:P

Torsdag:

Min kusin sandra kom med tåget till eskilstuna och vi gick runt massor på stan. för mycket vi fick ont överallt. Sen skulle vi åka bussen till min syster hennes kompis skulle ha sminkparty där så Sandra och jag skulle betala kontant på bussen men NEJ det fick vi inte! vi skulle smsa Sandra hade inga pengar på mobilen så jag skicka 2 sms men nej då då säger busschaffören att dom inte stämmer men hallå :S jag fick ett sms till baka. men vi fick i allafall gå på bussen....
vår hund Lisa var med men hon ville bara gå ut :P Sen hade vi jätte roligt hos min syster :)
när allt var klart åkte vi hem till min jag min syster och sandra. Vi åkte ner till magsjön för att bada men det var kallt men vi bada ändå. jag åkte i väg på en luftmadrass.
Sandra jag och min syster åkte ner till ärla och hyrde två filmer bröllopsduellen och en till minns inte namnet. Sen skulle vi sova men jag och sandra var vakna till 4a.

Fredag:
Min kusin Sandra och jag vaknade halv 1. sen åkte vi till magsjön min syster skjudsade dit oss :) men efter ett tag gick solen i moln och då började det åska så vi plockade i hop och väntade på att mamma skulle hämta oss :) När mamma kom skjudsade vi hem Sandra och  hälsade på mormor och sen åkte vi hem!

Lördag:
Då åkte jag mamma och min syster och plockade jordgubbar med mormor och morfar. Efter det fickade vi lite sen åkte vi och handlade glass. När vi kom hem gjorde vi pankakor men glass jordgubbar och grädde. Sen spelade vi lite kort  jag Christian, Mamma, Krille, Dennis, Fia och Lisa låg och tittade på. Fias kille Dennis hade med hans pappas hund Turbo han låg och sov :p

Söndag:
Christian tjatade om att han ville gå på bio och se ice age 3 men jag orkade inte senare på kvällen gav jag upp vi åkte till heron city. filmen med 3d skulle gå halv 7 vi hade lite mer än 1 timma på oss dit. men det var rusningstrafik så vi hann inte vi tog bion som gick halv 9 :) utan 3d men den va jätte bra.  vi var hemma 11 och då var det bara att gå och lägga sig för att Christian har inte semester än!

Måndag:
Mamma jag Fia Krille åkte till stockholm och skulle kolla på motorcyckel krille mammas sambo ville ha en. När vi kom dit så köpte han den så han åkte motorcyckel hem och vi åkte bilen bakom. Motorcyckeln är jätte stor. Sen när vi kom hem så skulle mamma Fia och Krille åka motorcykel till mormor, Min syster Fia har egen motorcykel. Christian kom så vi åkte hem till han!

I dag:
i dag vet jag inte vad jag ska göra än :P

Lisa:)

Suckan:)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0