MUFFINS

I dag så var jag hos min syster och vi bakade muffins :) men glasyren stelna inte( haha) vi ställde dem i frysen men det hjälpte inte :P Men i morgon går dom nog att äta! Men dagen började med att min systers bil gick sönder! Sen hjälpte jag min syster lite med tvätten:) Men vi har haft kul:) Min syster är bäst !

Jag har skrivit teori men jag kugga men det var bara en liten på körskolan så jag måste plugga MASSOR! har pluggat hemma på en cd men det var helt andra frågor på bilskolan!

Jag har gjort mycket sen jag blogga sist jag kommer inte i håg allt men jag har vaskat gul det var roligare än jag trodde:) Sen har jag vart i ullared och shoppat:)  Jag har badat ca2 gånger i sommar!

Tack för mig sussi;)

Kommentarer
Postat av: Christian

Älskar dig baby

2009-07-23 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0