Inte en enda fin dag

Enda sen sommarlovet började så har det inte funnits en enda solig dag! bara massor av regn.

Torsdag 11/6 :
Jag var hos min mormor och fikade med min syster vi var där hela dagen :)
Sen ringde vetrinären och berättade att knölen dom tog bort från vår hund Lisa inte var godartad. Men som det är nu mår Lisa bra och skuttar omkring. på mornarna kan hon vara lite trött bara!

Fredag 12/6 :
Jag och min syster åkte och hälsade på farmor och sen åkte vi till pappa!

Lördag 13/6 :
Christians mamma fyllde år så vi var där på kalas:)

Söndag 14/6 :
Christian och jag var på lager 157 och handlade:) sen hyrde christian och jag 2 filmer nere i kiosken haha dom var jätte konstiga . en av dom så handlade allt om att dom skulle spela in en porrfilm och den andra om en pojke som ville bli som rambo.

Måndag 15/6 :
I dag var vi barnvakt åt christians systers barn . vi åkte till leksaksaffären hon ville ha alla dockor:) vi köpte såpbubblor sen så åkte vi till min syster och fika Lisa var där:) . På vägen hem somnade Tindra i bilen hon var jätte trött. sen vaknade hon då var vi hemma hos mig! vi tittade på kaninungarna och matade dom :) Sen lämnade vi henne. Nu tittar jag runt på internet och christian spelar ps3 men Krille :) Men nu ska jag hitta på något:)




Tack för mig sussi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0