Trött

Gick upp 7 i morse för att jag skulle gå till riskettan kursen på körskolan.När jag kom dit var jag fett trött vi titta på bildspel i ett mörkt rum så jag blev inte derekt piggare. Kursen var från  8 till halv 12 .

Nu väntar jag på att tiden ska gå 13.30 ska jag ta bussen hem. Min syster ska hämta mig så ska vi åka med Lisa till vetrinären , och ta bort stygnen. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på för bus ;)

I morgon ska jag nog köra cross jag vet inte än, eller så åker jag in till stan och är med någon kompis:) kanske bada om det är fint väder jag har inte gjort det än:P  Men jag tror inte det blir så fint väder för det skulle vara bra i dag men nej då bara mulet och grått!

I våran klass så brukar vi ha boktävling mot våra lärare. elever mot lärarna den som har läst flest böcker vinner. förra året läste jag 1 bok så jag bidrog inte med så mycket hjälp. men i år ska jag bannumej läsa några till.



Lisa<3

Skrutten<3



Tack för mig Sussi =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0