Alx was here!

Hej hej, Alx här. Nu har jag fixat Sussi's blogg som hon ville ha den, alltså "väldigt cool". Dock är det svårt att veta vad "väldigt cool" betyder eftersom att alla har olika åsikter. Men detta är vad jag kallar "väldigt cool". Och det gör nog Sussi också eftersom hon sa att hon gillade den. Faktum är att jag är väldigt avundsjuk. Men den passar nog bättre till en crossflicka än till en flicka med alldeles för mycket fritid.
Men ja detta är Sussi's nya design. Och är du också en bloggare som vill få en design så är det bara att du kikar in i min blogg och slänger in en kommentar. Och därefter så kommer du att placeras i en liten kö. Haha, livet består utav massa köer, skit tråkigt I know. Men vad ska man göra.

Men kika in i min blogg nu så är ni jätte söta: http://lifeofalx.blogg.se 
Puss på er alla därute. <3

Kommentarer
Postat av: Becka

Designen blev jätte fin sussie! :D

2009-10-05 @ 06:54:44
URL: http://rebeckaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0