Hejsan hoppsan !

Hoppas ni ej glömt vrida tillbaka klockan fett skönt. Man känner sig mycket piggare nu :)

Hänt i dag har vart hemma kollat tv och latat mig.
Lovet började bra vi var hos vetrinären med vår katt Mellvin han var jätte dålig. När vi kom dit och hon titta på honom visade det sig att han ska byta tänder så han hade ont. Vi fick recept på ett medel som skulle få han att må bättre så vi åker hem till mig och va händer jo han blir jätte pigg och äter maten utan den där medecinen. Så vi gav honom ingen och han klarade sig utan. Dumt och ge han den om han inte har ont längre. Så vetrinären skulle ringa mig i morogn och kolla hur det går.
När hon ställde våra lilla katt Mellvin som är 6 månader på vågen så visade det sig att han vägde 3 kilo (haha) .Hon tyckte inte att han fick för lite mat iaf.Men han är inte fet. Men jag hade redan vägt honom så jag visste att han vägde mycket. Fast han är jätte stor.
Så nu ligger Mellvin och sover han mår mycket bättre nu:)

På onsdag ska jag och min pojkvän gå runt i västerås och shoppa :) Han är ledig.

I morgon får jag se vad jag hittar på för bus! Jag ska vakta Lisa vår hund och vara med min och min pojkväns katt :) Vi kanske ska ha en slappdag framför tv,en :P HAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0