Ingen dag är den andra lik

Hejsan !
I dag ringde min syster och sa att vår hund lisa ska öka sin medicin lite så hon mår bättre det är bra hoppas hon blir piggare. Lisa är en underbar hund jag har växt upp med henne och klarar mig inte utan henne! Hon är inte bara en hund hon är allt !
vissa dagar mår hon bra andra lite sämre! Jag hoppas verkligen att det blir bättre!
 I går köpte jag en ny leksak till henne för hon åt upp kattens leksak haha:)
Och i går åkte jag och Lisa buss det var hennes första gång det gick hur bra som helst hon låg och vaktade mig :P Och titta på alla som kom in i bussen!





Nu har Christian ÄNTLIGEN fått tid till ett återbesök om sin axel men det är inte förs i december... Det var över 1 år sedan han opererade sig!



Kommentarer
Postat av: elin

ja vet hur de känns, den hund som jag växt upp med och levt med hela livet nästan togs bort för några m¨nader sen. det var för hanns bästa han hade ont och skulle må bättre i himlen. njut av den tid som du har kvar med henne. hur gick historia läxförhöret var de svårt?

2009-10-10 @ 10:01:01
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: linda

jag håller med, en hund är som en människa, särskilt om man levt länge med denne, vet vad jag pratar om då min bästa vän rasmus dog för ett år efter 17 år tillsammans med den luddige saken <3 jag förstår dig :)

2009-10-12 @ 11:07:38
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0