Hejsan hoppsan :)

Sitter i skolan nu och väntar på en lektion har väntat ca 3 timmar nu jätte jobbigt verkligen! Jag gick och la mig typ 11 i går för paradise hotel går så sent men jag måste titta jag har fasnat för den serien totalt. i dag är det final så sista dagen uppe sent :) HAHA!

Jag hörde någon stans att dom ska sluta med hela serien ugly betty jag har följt den serien från början så det är lite tråkigt att den ska sluta sända nu :( det kommer bara en sesång till sen inge mer för det är för några tittare!

Den 21 februari åker jag till skottland i 3 veckor det ska bli kul och spännande jag ska ha praktik där.Lite nervös för dem pratar bara engelska men det ska nog lösa sig. kommer sakna min familj när jag är borta har aldrig varit borta så länge! Det blir en riktig utmaning. Ska försöka skriva lite när jag är där om det går.

I dag händer inte så mycket som vanligt säger jag att jag ska träna men nej jag lyckas alltid skuta upp det skulle träna i söndas men nej då blev det inte av i går skulle jag träna och i dag kanske det faktist blir av. Känner mig inte super taggad just nu men kanske kanske jag kommer i väg . En pokal till mig om jag kommer i väg till träningen det behövs verkligen. har verkligen ingen kondition alls....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0