Ghaa

Nu så sitter jag i skolan och väntar på historian som börjar 3 och slutar 5 Boring :( på en fredag lixom det borde inte vara lagligt! så tråkigt vill bara hem och sova. sammanfattning av min vecka blir 4 av 5 tostar för jag har vart så trött! Men annars har det vart bara bra kalaskul:)

Men nu sitter jag i datasalen med desire och linda som lurkar sig och gör ingenting får se om jag kan liva upp dom lite till historian. På historian så brukar vi inte få så mycket gjort. Mest bara fnittra och as garva. När man är som tröttast kommer man på dom BÄSTA iderna. Tex att ha en damsugare som aliby eller att bara komma på dumma saker.


Kommentarer
Postat av: tävling

Hej! Det pågår en tävling på den här bloggen! Om du vill vara med är det baa att kika in och kolla regler och priset!

2010-01-17 @ 03:10:23
URL: http://dinreklam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0