Galet vader, Galna klader!

Heej!
I dag har jag vart ute hela dagen med fel skor, haha va ute i lera och skogen har i skottland for har ar det ingen sno:) Kopte ett par ugs sen va jag ute haha :) Men men annars var det toppen bra :) Har inte gjort sa mycket ar sa trott nar jag kommer hem aker ju 07.50 sen kommer hem 17.00 haha sa jag ar helt slut och da har man busat hela dagen!

Annars ar praktiken bra har gjort massor men har ju fatt byta praktig sa jag vet inte hur det blir med betyg tror inte att dom har forstatt att jag ska ha betyg. men det loser sig alltid. Sa pa fem veckor har jag vart pa 3 olika praktikplatser och sen har jag bott i tva oliga familjer har i skottland. men ska bara vara i skottland i 3 veckor och det har gatt 1 :)

Dagisen i skottland och hemma ar sa olika dom kan bli! :) men det ar bra och daligt!

Men nu ska jag nog kolla lite tv eller ata vet inte:P


Kommentarer
Postat av: linda the best

jag fick erbjudandet att flytta till cass och inte till er, så jag valde att bo kvar :) och jag vet inte hur det blir i helgen, fredag kväll kan inte jag ,men alla andra dagar kan jag tror jag :) <3

2010-03-03 @ 21:38:17
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0