hejsvej

hade hoppats på att lite snö skulle ha smält innan jag kom hem men det har de inte det är massor av snö hemma! Men det är skönt att vara hemma eter 3 veckor.Ska försöka ta mig ut till min kanin det är så mycket snö.haha men det ska nog gå bra! I dag blir det en slö dag i morogn ska jag plugga lite och i dag ska jag bara plugga lite har massor att göra!

*Historia
*Psykologiprov
*pysykosocialt prov
*arbetsmiljö och säkerhet

massor att göra som sagt och det är till nästa vecka lite av det eller allt utom 1... så det kaske inte blir en  slappdag. efter som att jag har mitt lov nu istället för v.8 för då åkte jag! kul lov med massor av plugg!!!!Men kul ska jag ha oå inte bara plugga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0