En bra dag

I dag har vart en bra dag träffade min pojkväns mamma och syster på stan så gick vi runt lite och tittade :)
Sen åt vi mat och nu är jag hemma hos min pojkvän och kollar tv men vid den här tiden på dagen så finns det inget bra att titta på. samma sak varje dag och bara massa repriser. :P men i dag funderar jag på att baka något kanske testa något nytt måste även hitta på en present till min pojkvän som snart fyller och. och han svarar bara det gamla vanliga när man frågar vad önskar du dig. svaret är så klart jag vet inte. haha men nått måste det finnas som han vill ha :D haha  funderar på att städa lite men det är inte kul men när man är klar är det kul för det blir så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0